Sobre mi

La meva foto
Porto Cristo, Balears, Spain

diumenge, 20 de maig del 2012

Un cliché dels anys 50.

Es un cliché de pel·lícula format 120, d'un caixó ple de negatius i fotos fetes del meu sogra, què poc a poc vaig mirant i escanejant.  Feta amb una càmera on el rodet corre en sentit horitzontal, i el fotograma es vertical. No se quina càmera podria ser. Hi ha negatius de diferents mides i en diferents formats;135, 120, 126 o 127 -no ho tinc clar- i uns altres de la mida de 135, però sols amb perforació a una banda i format quadrat. Hi ha alguns clichés que tenen com a 80 anys.
Som triat aquesta foto per fer una entrada al blog, no se per què. No se què te aquesta foto què a fet que em fitxes en ella, no, no o se.
Es una foto feta a Lluc, amb l'estàtua del bisbe Pere Joan Campins i Barceló. El personatge que sembla retratat, no se si es retratat, o simplement què es algú que estava allà. Sembla com si la lent dugués un para·sol in·adequat que vinyeteja, encara què no o crec. Llavors te un aire de 'pinhole'. Deu ser això, aquesta aparença de forat d'agulla lo què me crida l'atenció.